torsdag 27 januari 2011

Idag...

...är en sådan där dag då jag skulle göra så mycket men det blir liksom inget av det...
Vi började damsuga men när munstycket fastnade under soffan i tv-rummet orkade jag inte leta efter det just då och sen kom jag i något annat...Så vi har inte städat klart än men det är ju mycke kvar av dagen, eller hur?? =)

Rörmokarn var hit och vi kollade på lite dusch-paket och badkarsblandare, skönt att det är "klart" i alla fall.
Jag och barnen tog lite rester från veckans mat idag och min tallrik blev överfull...

...Kycklingfilé gjord i lergrytan, wookade grönsaker, Quinoa och en kall sås, supergott! =)
Men är lika besviken varje gång jag köper frysta färdig blandade wookgrönsaker, det är inte gott! Igår gjorde jag egna wookgrönsaker på färska grönsaker och rotfrukter, det är toppen det!

Nu ska jag beta av några punkter på dagens lapp. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥