söndag 9 januari 2011

Vidrigt....

...att göra rent denna...
...men nu är detta vattenlås så rent att man kan dricka ur det om man kunde!!! ;-)
Som vanligt när jag bara skulle städa badrummet så kom det till såååå mycket mer! Kan inte bara städa rent och sedan fortsätta städa på nästa ställe utan jag gör så mycket annat också...
...som idag rann vattnet ner supersakta och då fanns det juh bara en sak att göra. Men eftersom vattenlåset sitter inne i kommoden blev jag tvungen att plocka ur den först och oj(!) vad mycke grejer som får plats där!! Och attans vad mycke handdukar vi har som vi inte använder! Så nu ligger det en STOR hög handdukar på golvet i hallen uppe som jag ska ta tag i imorgon(typ), finns väl ingen anledning att spara en massa sånna? Eller är det någon som har något tips på vad man kan ha dem till?

5 kommentarer:

  1. Å nej...nu påminde du mej...Det var ju det jag skulle göra! Vidrigt är bara förnamnet...

    SvaraRadera
  2. *asg* Trodde du skrev om mej precis;-) Är ju likadan... Ska "bara" städa lite, men så i andra andetaget så har håller jag på att riva ut hela rummet;-)
    Kram på dej

    SvaraRadera
  3. Dricka ur den?!Hujedamig så äckligt...
    Ge Stefan några handdukar så han kan ta dem till Björvalldalen.

    SvaraRadera
  4. Av gamla handdukar sydde jag tvättlappar till Klara.
    Faktum är dock att jag efter det använder dem till alla möjliga olika trasor. Du kan ha dom till dammtrasor ex. Och tvätta alla samtidigt sen i 90 grader.
    Klippte handdukarna i lagom stora fyrkanter. Tror jag hade ca 15 x15 cm. och sen sicksacka runtom.
    Klart!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Freddi, tack för tipset men jag orkade inte just nu...plockade in skiten i skåpet igen istället...=)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥