fredag 14 januari 2011

Min älskade mamma...

...fyller idag 50 år! Hipp hipp hurra!!! =)
Vi fick tyvärr inte träffa henne idag eftersom hon är till Helsingborg med sina systrar.
Men hon fick i alla fall med sig ett paket från Axel och Ellen att öppna idag på morgonen.
Det innehöll det här albumet:
Som jag har "scrappat"...

Första sidan, en bild på mig och mamma på Rhodos 2004. =)


Väldigt enkla sidor endel mer eller mindre scrappade...

Axel har också hjälpt till givetvis...♥

Det blev ett helt album, tror jag räknade till runt 70 kort. Verkligen superkul att göra!
Så nu vet ni vad jag scrappat om kvällarna istället för att tapetsera. =)

Men imorrn kommer jag nog inte undan längre...nu vill jag att tapeterna ska upp!

3 kommentarer:

  1. Men guuud va du är duktig! Jag har haft mina tankar att göra något liknande, men har liskom inte tagit mej i kragen och gjort de... Men du är bara såååå duktig! om jag nu någongång kommer hem till malung så får du gärna lära mej att scrappa!!
    Kramar K

    SvaraRadera
  2. Det var jättefint, superkul att få!

    SvaraRadera
  3. Jag blir så avis! Att få ett sådant fint album! Vill oxå... gör du en scrapp sida på beställning? =)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥