måndag 10 januari 2011

Ooooo, va snyggt!

Herregud vad jag underskattade vindarna idag!! Blåste verkligen skit mycke när vi gick ner för att hämta bilen innan vi skulle hämta Axel. Som tur var somnade lillstumpan i vagnen så att jag kunde dra för riktigt bra.
Men så fint det var! Så hade det inte blåst så förbaskat hade vi gått ut igen nu men vi hoppas över det och skrotar vidare här hemma...


Denna matta ligger förhoppningsvis hemma hos mig inom snar framtid:

Finns den inte så kan jag även tänka mig denna:
Oooo, vad jag älskar dessa färger!!
VILL HA NU!! Måste iväg på shopping snart....
Och denna ljuvliga lilla möbel står förhoppningsvis i vår nya hall sedan...
I LÖÖÖÖÖÖV!
Så nu står jag i kö(!!!) på en sådan, hoppas hoppas bara att det räcker till mig för det stod många många i kö innan mig.......

Ja ha, nu har jag alltså börjat inreda?!??!!
Men marie, häv dig ut å gör något så att det blir klart någongång istället!!

2 kommentarer:

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥