måndag 3 januari 2011

Snygga kläder...

Eftersom jag är typ shopping-galen(??) så är det så svårt att låta bli att köpa nya fina kläder åt lillstumpan. Därför glömmer jag bort att titta efter i lådan med Axels kläder från när han var mindre om där finns något jag vill använda till Ellen... Självklart har jag redan plockat ur en del som hon redan använder som tex ytterkläder och sånt. Igår när jag skulle sätta på Ellen rena kläder kom jag att tänka på meandi tröjorna som jag sparat åt henne. Så då fick hon denna snygga kombination:
Och gissa om hon tyckte att hon var fiiiin??!! =)
Visste mycket väl att det var Axels gamla tröja hon hade på sig och det syntes riktigt hur stolt hon var!
Tror ni jag fick på henne en annan tröja idag?
-Nä, just det...denna dam vet verkligen vad hon vill...=)

Nu har alla julsaker förutom stjärnorna i fönstren flyttat upp på vinden igen. GÖTT!
Det är sååå mysigt att plocka fram allt men ack så underbart att få plocka undan allt "plotter" och då ska ni veta att jag aldrig har nå mycke julsaker... Vi får se hur länge jag står ut med stjärnorna i fönstren....

1 kommentar:

  1. Åhh så otroligt söt! Jag har oxå en liten kille här hemma som vet vad han vill ha för kläder;-)
    Jag ska oxå slänga ut min jul nu i veckan! Som sagt mysigt att ta fram de men ack så skönt att bli av med de;-)
    Ha en bra dag!
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥