måndag 22 oktober 2012

Crosstrainerägare!

Är jag nu mer... Gjorde en investering i mig själv förra veckan. Ett klipp på Blocket och en liten resa till grannbyn så var den min.
Blev så trött på mig själv ännu en gång förra veckan när jag kom på för sent att jag hade velat åka på gymmet... De stänger kl 21 mån-tors och jag brukar vara dem trogen ett par av kvällarna som sista kund(hm, det kanske heter gäst?!) men när det blir mycke jobb och kanske ett möte eller två, ja då är jag ganska snabb att skylla på det, att jag inte orkar så sent eller dyl... MEN att jag sedan ångrar mig och det för sent, typ 20.30... Då är det liksom ingen idé att åka dit. Så nu är det andra bullar! Inget att skylla på, inget dåligt väder eller dåliga tider. Bara att köra på hemma i tv-rummet!
Snygg inredningsdetalj...eller... Nä just det, förstår att folk tröttnar på att ha den ståendes i vardagsrummet. Hade man rum för det så skulle man göra som moster A, eller det är nog egentligen hennes man -han som köpte värsta största löpbandet som fanns på marknaden, fixa ett alldeles eget rum för träningsmaskinen... Men nu har vi inte tänkt bygga ut huset mer så vi har bara plats för den i tv-rummet och vet ni det är faktiskt helt ok. Än så länge... :-) Den har ju bara stått där i 4 dagar än så...
Men jag har hunnit köra 3 pass och är såååå nöjd med mitt köp!
Så ut på blocket du också, många vill bli av med sin "maskin" och man kan göra riktiga fynd!

Och så en fråga: Kan man verkligen köra ca 11 km på 40 min på en CT? Låter ju skitlångt liksom...men drygt var det...;-)


4 kommentarer:

  1. Vi fyndade också en ct på blocket i somras - perfekt när man av någon anledning inte kommer ur huset!

    SvaraRadera
  2. Här står ett stort löpband i v-rummet o. samlar damm för tillfället *harkel*. Lycka till med träningen!

    SvaraRadera
  3. Jaha,här är hemmagymmet nerpackat
    vår cykel används som klädhängare
    Och jag tjatar om att jag vill ha ett löpband
    Hem , what's wrong....

    SvaraRadera
  4. Alltså, löpbandet står i gästrummet... så kommer man hit och hälsar på så får man sova ovanpå det... så lyxigt var det.... kram från moster A

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥