lördag 13 oktober 2012

För de e ingen vanlig dag...

...nä, för de e ingen vanlig dag!
För det är Ellens födelsedag!
Hurra hurra hurra!!!
 
Klockan åtta imorse kunde inte Axel vänta längre (då hade han väntat mer än en timme!) på att lillsyrran skulle börja vakna men hon sov sött mellan föräldrarna..
 
Vi fick alltså väcka henne med skön sång och paket! :-)
 

En nyvaken liten sessa började snabbt riva av pappret på paket efter paket...
Och så nöjd över paketen. :-) Visar stolt upp vad hon får för kameran...



Mormor kom med lunch och hade så klart paket med sig...
...JÄTTEFINA stövlar, tyckte Ellen! ♥


Ellens viktigaste gäst, Stefan, kom också med paket. :-)


Ellens ord när hon lagt sig ikväll:
-Av Stefan fick jag en sån där som man kan bära och gunga dockorna i...
...och ha i bilen...
Sen va det roliga tjejer som kom också... :-)
Och så somnade hon som en stock. Jag också. Så därför är jag vaken fortfarande.
Nu ska jag se klart på filmen. (en kul och töntig film på fyran)
Sen måste jag lägga ihop tårtbotten så den hinner gotta till sig tills imorrn.
För då har vi riktigt kalas för vår lilla prinsessa! ♥

5 kommentarer:

  1. Guuuud så söt!!!! Klart att Stefan är en favorit;)
    Mmm, denvar så töntig så jag somnade visst ifrån den;)
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Jättekramar till vackra Ellen från moster H.
    Present kommer senare!

    SvaraRadera
  3. Jag bad mormor att hälsa,men här kommer ett till.
    Grattis goaste Ellen från Cina!!!

    SvaraRadera
  4. Kramar och tack till er!! ♥

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥