tisdag 16 oktober 2012

Klagan...och tack...!

Borde egentligen sova men måste skriva av mig lite först...
...de "svider" i ryggen...
...efter dagens bilåkning kan jag konstatera att benen fortfarande inte är som de borde...
...blir såååå trött...! Nu vill jag vara pigg och kry! Träna och må bra!
Möte hela dagen, åkte hemifrån 6.30 och kom hem igen 18.45... Migrän passade jag så klart på att ha en sväng mellan 14.30 och 17...grrrrr!! Att sitta på ett möte och vara "frånvarande" i två timmar suger!!! TUR att jag har tabletter att ta som hjälper kanon bra ifall jag tar dem vid första lilla känning! Kunde annars blivit tufft att ta sig med bilen hem ikväll... Vilket jäkla handikapp! Ska till kotknackarn på fredag igen... Kanske han kan få ordning på det konstiga i ryggslutet i alla fall...
...sen att jag ofta får migrän någon dag efteråt...ja, de får jag väl stå ut med...
Jag känner mig gammal. Som gatan...
...ont "överallt" och allmänt ömlig...

Positiva klubben här...nä, jag vet...inte riktigt...;-)

Vet ni vad som gör det hela lite lättare?
Att komma hem till nöjda nybadade barn. Tacksam för att farfar hjälper till med hämtning på skolan och skjutsning till hockeyträning och där emellan lite mat hos farmor o farfar. De e ju bara toppen, annars skulle det inte funka med hockeyträning för Axel, vi jobbar ju liksom...
Tacksam för att mormor hämtar Ellen och fixar med mat, lek och bad... De e ju bara guld värt! ❤
Sånt här gör mig sentimental. JAG VET hur bra vi har det! Många skulle göra vad som helst för att få den hjälp vi har. Det jag också vet är att jag tackar för sällan för den hjälp vi får...
Ska bli bättre på det. Jag börjar här:
TUSEN TACK för att ni finns! ❤

2 kommentarer:

  1. Våra barn har oxå mor- och farföräldrar som ställer upp i alla väder. En sån lyx!! Både gör oss och för barnen som har så många som älskar dem och vill vara med dem.

    SvaraRadera
  2. Men ni vet ju att vi alla tycker att det är en förmån att få ha sina barnbarn så nära och att få umgås med dem mitt i veckan... Det är ju så mysigt att va med dem.

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥