tisdag 30 oktober 2012

Framme...

...på Radisson SAS Arlandia...
Längtar hem. Vet att mina små juveler har det toppen hos mormor men kan inte låta bli att få en tår i ögat när jag tänker på dem... ❤

Gött på ett sätt.
Är supertrött efter en vaken natt...
Kom i säng supersent eftersom jag alltid packar i sista sekund och dessutom lekte jag ju sjuksyster också...
Sen vaken med en som inte kunde somna om vid 02.30...
Nästa vaknade 03.30 med ben som kliade och kliade, smörjde jag och smörjde och smörjde i drygt en timme, gjorde lite välling...
Höll på att somna om då snarkar han högt, han som bara kan ligga på rygg just nu... Grrrr...
När sedan hans väckarklocka ringde 05.15, för det stod den på igår... Ja då höll andra benet på honom att bli brutet... Grrrrr!!!
Här inser jag att min klocka ringer en kvart senare och jag har inte sovit något typ... Ställde om den till 06 och sov då som en stock...! Som om jag kan sova nu? Inga som helst problem...
Har ju dessutom fixat nya sängkläder eftersom jag inte talat om att jag är allergisk när jag bokade. Suck. (Jag borde väl lärt mig vid detta laget...) Men det är inte så ofta de har dun-sängkläder på hotell...
Förutom Radisson tydligen...
Ett telefonsamtal och en snäll äldre herre från receptionen knackade på med nya sängkläder till mig. :-)
Så nu ska jag se på äntligen hemma och sen gonatt!!

3 kommentarer:

  1. Ligg inte där och gråt och snora så du är rödögd på kursen imorgon. Vi har haft en bra kväll här på Josis.
    Ellen städade badrummet (duschade av väggar mm då hon ändå duschade, "snodig" så...)
    Vi gjorde fläta efter att vi kammat håret.
    Farfar kom med Axel som hade fått mat hos farmor innan hockeyträningen. Han duschade bara av sig själv och sen var det mat och till slut fick jag slå han i Fia innan "rygg-kli".
    Jag lovar att farmor, farfar och mormor är nöjda och vi hoppas att även era barn är det.

    SvaraRadera
  2. Har insett att jag får sova när jag blir penisonär
    Inte mycket till tröst när man är toktrött dock
    Dina barn har det säkerligen toppen bra
    så försök ha det du med!

    SvaraRadera
  3. Oj vilken jobbig natt... Hoppas att du sov som en prinsessa och att kursen gick bra!
    Kraaaaam K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥