måndag 29 oktober 2012

Jo då, de gick bra!

Operationen på Magnus knä alltså, den som jag var tvungen å gråta för en skvätt i morse...
Ja ja jag vet, jag ska skärpa mig...
Det var en dagoperation för att typ ta bort brosk bitar i knät, som han gjort förut också.
Läkarn hade sagt att det gick bra å det verkar inte gå någon nöd på honom direkt... Låg i soffan när jag kom hem. Mamma hade hämtat barnen och gett dom mat och lek... Ingen konst att vara sjukskriven här inte...
Men när han gick in till köket och satte sig för å äta en macka fick jag se hur det droppade blod på golvet... Alltså jösses vad känslig jag blivit då! Trodde jag skulle svimma då jag såg blodet!! Men jag har fått dit en handduk och en benvärmare utan på så att den sitter fast... :-) Inte gör jag mig bet inte...
I vita soffan bör han ju helst inte ligga så jag har bäddat till i sängen med plastad frotté osv så nog ska vi klara denna natt...tror jag...
I morgon pyser jag till Stockholm för lite kurs några dagar...bra timing va? NOT! Tur vi har hjälp!! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥