måndag 11 juli 2011

Attans, då den mobila bloggningen skiter sig!!

Imorse skrev jag så här i ett mms och skickade iväg till bloggen:

"Som shoppoholic har jag ett begär...enligt Magnus i alla fall...
Men enligt mig är det lite kvalitetstid med min mamma och moster H!!
Påväg till Insjön och sedan Mora iförd en favvo-klänning inköpt
i början av sommarn och redan väl använd! =)"


Så de va ju synd att det inte funkade för då hade ni haft koll på mig HELA dagen...;-)
Nu ska jag försöka lista ut vad det blivit för fel på mobil-bloggningen...suck!

5 kommentarer:

  1. Tack för idag. Ps gott med vanligt kranvatten ;)

    SvaraRadera
  2. Åhhh va fin du är, o sååå smal!!
    Mitt mobilbloggande funkar inte heller idag o jag är en aning arg, grrrr:-(
    Kul med shopping!!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Tack för en trevlig dag. Det blev en stor kasse för dig från Clas Olsson i alla fall..och en stor låda för mor/syster. Kran moster H.

    SvaraRadera
  4. Snygg mama ute på shopping iallafall!

    SvaraRadera
  5. Moster H, du skulle ju inte berätta för någon att jag har varit på Clas Olsson, jag gillar inte Clas Olsson, Biltema och sånt.

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥