måndag 25 juli 2011

Semestertider...

...som det bekant är...
Passar vi på att utmana varandra i att lägga pussel snabbast! =)
Eftersom vi inte har så mycket annat att göra...hm....

 

Först ut är Axel, gör ingen kanon tid första gången.
Eftersom vi andra pratar och visar foton samtidigt som han också kollar på...



Alltid lika kul med tävlingar!! =)

Jag pusslar in en tid som klår Axels men är inte riktigt nöjd...


...för Magnus klår den! Hmmm...
...känns inte bra...
...måste testa igen...


OCH jag klår den med 30 sekunder dessutom!!!


JIIIIHOOO!!! Jag vann, jag vann, jag vann!!! =)
(Tävlingsmänniskor? Nä vad då...?)


Okej, med lite saft i kroppen kanske jag kan slå morsans rekord?
men tyvärr...

För den här gången var jag bäst!!! =)
Jodå, vi har utmanat familjen Taaveniku också, för Axel och Matilda köpte pusslen samtidigt en gång så vi vet att dom har ett lika pussel någonstans...återstår att se vem av dem som tar hem segern...!
För jag VET att någon i den familjen kommer klå detta...men kom ihåg endast två försök!!! =)

Samtidigt packar vi husvagnen.
Eftersom vi har inneboende, passar vi på att dra till Strömstad några dar...
Här ska andas HAVSLUFT!!!! =)
Tydligen ska vi åka halv åtta imorrn bitti...jösses vilka ideér han får ibland min sambo...
...gäller att krypa till kojs nu alltså...

Vad pysslar ni med under semestern???


2 kommentarer:

  1. Hoppsan,där händer det saker.Vi drar till vårat Torgås så fort vi får ledigt. Men också en tur i Finnmarken imorrn. Kultur i tiomilaskogen med systrar (mormor i ditt hus)och din morfar. Brukar göra underbara loppisfynd. Jättefint Rörstrandsporslin har jag handlat till stugan.Hoppas på tur i år igen. Ha det gött, kram moster H!

    SvaraRadera
  2. Kom igen nu Arja & Fredrik dessa pussel köpte Axel och Matilda förra året då vi var till Helsingborg under påskhelgen så ni bör ha tränat...

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥