söndag 3 juli 2011

Inlägg via iPhone??

Hur i hela friden gör man??!
Skit också. Vill inte stå å läsa en massa instruktioner...
...vill bara kunna DIREKT!
Blogga från Magnus iPhone alltså.
Blogga från mobilen via mms, det kan jag...
Men tänkte att det skulle va smidigt att använda hans telefon där bilderna blir finare än i min skrutt...
...för det är det! Fattar inte hur jag kunde köpa en Android istället för en iPhone direkt?!! Dumsnut...

Testar på... MEN är det någon vänlig själ som vill berätta för mig hur man gör tar jag tacksamt emot hjälp. =)

Okej nu får jag in en bild och titel men ingen text???

7 kommentarer:

  1. Vilket krångel...
    Å jag som hört att Andriod ska vara bättre.
    Min jävla gamla Samsung går det inte att blogga från...Blogger godkänner den inte :(
    Så jag kan då inte vara till nån hjälp på den fronten :)

    SvaraRadera
  2. Hmmm, du måste ladda hem en app som kostar typ 22 kr om du vill blogga med bilder. Den heter blogpress! Men vill du blogga utan bilder så är det väl bara att logga in, så har det iallafall varit för mej. Men den appen är superbra o inget krångel att lära sig något. Bara hämta upp bilderna o göra inläggen!
    Kram o lycka till!

    SvaraRadera
  3. Blogpress. Tack Karro - den ska jag ha!!!

    Men Marie: Har du testat detta:
    Tag ett kort med mobilen.
    Tryck på skicka.
    Gå vidare till e-mail.
    Och skriv in den e-mailadressen du reggat(???)
    (Du reggar den på din "inställningar-sida" -> "e-post och mobil" -> "Alternativ för inlägg" -> "Adress för e-postinlägg"

    När jag ställde markören ovanför bilden så skrev jag texten och det funkade i inlägget.

    Oj oj oj den här nya tekniken. Ungdomarna skrattar väl åt oss kan jag tro.....

    Kram!

    SvaraRadera
  4. TJOHOO! Tack F för instruktionen! Nu kan jag också! =)

    SvaraRadera
  5. Tusen tack för era svar ska kolla upp det så fort jag får låna iPhonen...igår sa han att han skulle ha 20 spänn för lånet... blir dyrt de här...;-)

    SvaraRadera
  6. Men inte behöver du vänta så länge!? Jag har då ingen ajfån! :)

    SvaraRadera
  7. Jag använder blogpress-appen och den funkar jättebra och är enkel och smidig. :)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥