onsdag 13 juli 2011

Bad-dag!!

ÄNTLIGEN kom solen fram imorse!! Så efter lite beslutångest packade vi badkläder och fika/mat korgen och drog till Bullsjön, denna gång poolen. När vi åkte dit tänkte jag Herregud, vad håller vi på med? Termometern i bilen stod på 14 grader!!! Och vi åker och badar!!! Men inte gjorde det barnen något! Vi slöt upp med kompisar och barnen badade tills vi drog upp dem skrikandes då de var alldeles blå...


...lunch i solen! Kokt korv med bröd! Proppade en termos full med kok-korv och korvspad så det höll sig varmt och det var en lyckad lunch! Jag har ju lite svårt för det där med att bara ge barnen en macka eller lite snacks till lunch men idag gick det lysande! =) Är såååå stolt över mig själv att jag släppte lite på mina principer!!! =) =)
På eftermiddan kom SOLEN fram på riktigt och det blev riktigt varmt, underbart!!
Imorrn ska också bli fint så vi kör en favorit i repris men styr bilen till Nissången istället denna gång..
Nu ska denna övertrötta mamma gå å lägga sig! Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Härligt Marie att du kunde lätta på det där med maten!! Ett steg på väg;-) *fniss*
    Guuud va gött med bad o sol! Skicka hit lite är du snäll!!
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥