fredag 1 juli 2011

ENERGI!!!

Vart kom den ifrån??? Alltså all ENERGI jag fick helt plötsligt idag??? UNDERBART! =) Tror faktiskt det hör ihop med att jag inte varit ute så mycket idag och att grannarna och alla andra hållit sig lugna med gräsklippningen... Marie+gräs = Allergi... Snuvit, trött å hängig typ alla dar denna veckan UTOM idag! Tack gode gud för det!!! UNDERBART! =)

Axel ville leka med sin bästis. Och han ville gärna komma hit. =) Så här stod då våran pöjk å vänta...

Bästisen kom och jag fick en blomma!!! =)


UNDERBART!! =)


Finns det någon finare blomma??!
I lööööv! =)


Slängde ihop en bulldeg mitt i den tryckande värmen...
...bara för att det inte fanns några i frysen. Men nu finns det lite i alla fall...
...otroligt FULA men sååå goda!
UNDERBART! =)


Axel ville så gärna ha pannkakor till middag...
...så jag fixade det, samtidigt som jag plockade ihop i köket efter dagens stök...
Glad kille mumsade glatt pannkakor!
UNDERBART! =)


Mellan dessa grejer har jag städat. Nu är alla golv så rena att du kan slicka på dem...;-)
UNDERBART! =)
Länge, länge, länge har jag tänkt torka av köksluckorna men det har liksom inte blivit av...
...nu är det gjort!
UNDERBART! =)

Fredagsmys i soffan mellan städet är också avklarat. Chips och snoriga, blöta pussar från lill-sessan som troligtvis håller på att få någon ny tand eller något...
UNDERBART! =)

Nä, nu har jag suttit still i typ en halvtimme å kollat runt på olika bloggar och sånt så nu ska jag ta vara på lite mer energi....
HÄPP!

1 kommentar:

  1. UNDERBART! =)

    Vill oxå ha ett skinande blankt kök (erbjuder du dig? asg!). När vi valde kök till huset köpte vi i ek eftersom jag var trött på att skrubba vita köksluckor som vi haft i alla lägenheter vi bott i. Men nu vill jag ha vitt igen. Så fint!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥