söndag 10 juli 2011

Hemma!

Ja vi är hemma. Blev bara en liten tur ner till Vimmerby. Kom hem igår kväll, bäddade rent i alla sängar och vi sov SKÖNT en hel natt... Idag har det gått på som sjutton, mamma kom och barnen fick följa med henne hem. Magnus snickrar och jag (hm, ja, vad gör jag egentligen??) plockar med alla grejer...

Eftersom vi är utan kids så ville vi äta gott i lugn och ro. Ha en go hemma-kväll helt enkelt. Så jag tyckte att vi kunde ta oss en springtur tillsammans innan vi sätter oss till ro? -Tycker du det?? frågar Magnus å rynkar på näsan... -Ja, det gör vi! Sagt och gjort men hade inte Magnus haft denna PT(jag!!!) som han nu har så hade han hellre valt det till vänster på bilden....


...men så gött det är att ha varit ut en sväng innan man vräker i sig mat och häller i sig gott dricka...




Grillat med BEA, klyftpotatis och tomatsallad...
...satt som en smäck!! =)


Förbered er på massor av bilder och inlägg då jag har SÅDAN blogg-abstinens!!!

Ska bara dammsuga av golven först så att maten lägger till sig bättre...;-)

2 kommentarer:

  1. Skönt att få en kväll för sig själv och rå om varandra :-). Så sugen jag vart på tomatsallad nu :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Guuud va underbart att bara få vara själv, de hade vi oxå behövt;-)
    Bra att du är tillbaka, har saknat dej såååå mycket!
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥