måndag 4 juli 2011

Vilket föredrar du?

Ibland när jag ska göra ett kort till någon så låser det sig liksom.
Har du som också pysslar känt av det någongång?
Jag tar fram papper osv och känner att, ja..jo..det här blir väl bra...




...men så när det sedan står där klart så...
...nä..det blev blaahaa...!

Mycket som gör det, är färgerna...
...INTE mina färger för fem öre...
Men kanske passar det någon? Jag menar alla är vi ju olika! =)

Men eftersom resultatet inte kändes okej, slängde jag snabbt ihop ett kort (mycket enklare variant) med färger som ligger mig varmare om hjärtat...




Så vilket kort skulle du välja att ge bort till någon? =)

3 kommentarer:

  1. Båda två din dummer. De är ju superfina!/Malin

    SvaraRadera
  2. Jag skulle valt det sista. Det med mycket färg.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Båda är jättefina! Men jag skulle välja det första, det är väldigt mycket jag. :)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥