lördag 16 juli 2011

Trött-babbel...

Okej, idag är det Lördag?! Eller? Vet faktiskt inte..dagarna bara snurrar på!
Det är kallt ute, svinkallt för mig som vägrar inse att det inte går att gå i kort klänning...
När jag fryser, blir jag trött och då blir jag mer sugen på godis...
Än så länge lever jag på de dagarna vi faktiskt fick sol, onsdag och torsdag.
Men snart, typ NU, vill jag att solen ska vara tillbaka!!
Jag blir tjock( ja, tjockare) av detta väder.
Eller kan det vara för att Ellen inte ville somna om efter 04.30 imorse...
...kan det vara därför jag är trött...och godissugen...?
Borde tagit en springtur imorse som jag tänkte men jag hade verkligen ingen lust!
Kanske lusten kommer tillbaka nu på eftermiddan? Vi får se.

1 kommentar:

  1. Ta springturen på kvällskvisten, det brukar jag tycka är mysigt :-) Kram

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥