torsdag 4 augusti 2011

Efterlängtad...

I Lördags kväll ringde vi mormor. Det var ju bara sååå underbart i strömstad och vi ville självklart dela det med henne! Axel sa flera gånger att han ville att mormor skulle komma...
...vi hade ju bott med henne en vecka innan så det kändes allt tomt utan henne.
Hon sa ja! Jag åker klockan sex i morrn bitti då är jag där på förmiddan! Jo sånna tider har vi i den här släkten...;-)
Så hon kom vid halv tio på söndag morgon och barnen slängde sig i hennes famn! =)
Slängde in hennes grejer i husvagnen och gick ner till hamnen för att ta första bästa båt ut till koster igen.


Vi ville ju visa BÄSTA STRANDEN!!



Långevik på Sydkoster.



Mormor mys...



Mamma mys...
ÄNTLIGEN någon mer som ville äta räkor och kräftor i hamnen med mig!
Magnus kör ju bara med färdigskalat...tråkmåns som han e! ;-)


Ännu en till att klå i chicago!
Här med sin tredje fyrtal under semestern!! Snacka om att han har tur den killen!!



Ännu mera mormor mys... ♥

Helt enkelt en efterlängtad mormor som kom på besök i husvagnen!

3 kommentarer:

  1. Ja du, det var på håret. Vi kom upp i tisdagskväll och åker hem på lördag.
    KRamar från Strömstad

    SvaraRadera
  2. Så härliga semesterbilder!
    Jag skrattade gott när jag läste om kräftorna... Min Magnus är PRECIS likadan :-D !
    Kram

    SvaraRadera
  3. Blev verkligen glad då jag fick erbjudandet att komma till Strömstad!
    Skala räkor tillsammans med bästa dottern, dela en öl med bästa svärsonen, leka med världens bästa barnbarn mm.
    Tack för några super härliga dagar med er.

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥