måndag 8 augusti 2011

Vet ni vem som sover här?


En liten lillstumpa i brorsans gamla säng...

Japp, idag åkte spjälsängen ut.
Hon kommer fixa detta galant!
Vi lägger henne bara på kvällarna, går ut och drar igen dörrn.
Sen somnar hon själv. Har hon nästan alltid gjort.(tror jag -minnet sviker..)
Magnus gjorde lika ikväll som annars och vi har inte hört ett ljud än.
Jag var in och kollade på henne när jag kom hem från gymmet och hon såg ut att sova som en prinsessa! =)
Hoppas det håller i sig!


Här passar vi på att mysa i brorsans säng när han inte vet att vi är där... =)


Annars håller vi på med inskolning denna vecka...
...och imorrn kanske jag är så pass stark att jag klarar av att dela med mig om det...

3 kommentarer:

  1. Mys mys mys!! Vilken underbar säng hon får sova i! Älskar färgen!!
    Hoppas lillstumpan har sovit gott inatt!!
    Puss på dej min söta vän <3

    SvaraRadera
  2. Feng shui... hoppas jag. Då sover hon så gott! Kram från moster H!

    SvaraRadera
  3. Måste berätta för henne att Stefan har också sovit i den sängen och mamma också så klart...

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥