tisdag 16 augusti 2011

Motivation!

Yes!! Äntligen några punkter till som jag kan pricka av på min lista! Idag kom motivationen till att rensa ur barnens garderober. Är livrädd att de ska komma till dagis eller skola med för små kläder någon dag när inte jag tagit fram till dom... Så här kommer nu bilder från det.

Före:

Efter:

Inte så jättestor skillnad som ni ser men det känns gött att ha gjort det! =)

Det som blev över går till insamling och loppis:

Så nu är ni säkert många som undrar varför jag delar med mig av denna trista(?) info??!
JO!
Så här är det:
Jag får helt enkelt sååå mycket motivation av det! =)
Och hoppas då att jag kan sporra fler! Dela med mig av min motivation liksom! =)

Imorrn ska jag fortsätta att pricka av listan.
Kanske kanske kanske jag vågar mig ner i källarn??

5 kommentarer:

  1. Det är perfekt att göra så för motivationen, hejja dej!!
    Det är så gött när man får sånt där gjort, men jag har ju såååå svårt för att hiva iväg barnens kläder...
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min 1 års tävling =)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat kära kusin!!! :-) Har också gått igenom kläderna å det bästa va att det känns som jag måste åka på shipping framöver.. ;-) Nu e iaf alla kläder hon har märkta å klara för bus på fsk!!! :-) Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Tycker att det ser ut som att lapparna sitter kvar på en del plagg eller?

    SvaraRadera
  5. Japp, det stämmer Mor!
    Men minns jag helt rätt var du med på rean och hittade en massa strumpbyxor åt Ellen som hon aldrig hann använda innan de var för små...
    ...så skyll inte på mig! ;-)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥