söndag 21 augusti 2011

Gruvsamt...

Ont i magen...
...svider, högt upp...
...känner igen det...
Stress, fel sorts stress.
ÄLSKAR positiv stress...
...men det här kan dra dit pepparn växer!!!

Inte säkert att ni kommer att förstå ett dugg av detta inlägg...
Men det gör inget...
Jag fick dela med mig av mina känslor i alla fall...

Vet med all säkerhet att ALLT kommer att bli bra till slut...
Men jag är en mycket otålig människa...
...gillar inte att vänta på att saker ska hända...
...jag vill dra igång dom!
Saker och ting ska bara ske, -chupp chupp!! Liksom...

...

2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att få skriva av sig då?!
    Du vet vart jag finns om du vill prata!<3
    Kramar i massor K

    SvaraRadera
  2. Bläää det lät som magkatarr... Inte alls skönt! Hoppas det rättar till sig!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥