lördag 6 augusti 2011

Gissa vart vi varit?!!!


Till Mora på Bio!!!
På Cars 2 i 3D. Coolt! =)
En bra film tyckte vi!!!
Jag tyckte att den bitvis var lite för spännande men det tyckte inte Axel.
Sen tyckte jag att det var för högt ljud och oootroligt varmt i biosalen...inget barnen kände av såklart. =)
En mycket lyckad tripp!!

Inte minst då man får träffa sin bästis...


Spring och bus på gågatan innan vi gick in på bion... =)

OCH så fick jag äntligen komma på Åhlens och min efterlängtade rea! Jiiihooo!!
Köpte en hel del grejer, 70% på reapriset!! Kunde liksom inte låta bli...;-)
Bilder på nya gardiner till tvrummet kommer när jag lagt upp rätt längd på dem.
Sen nångång...=)

2 kommentarer:

  1. Vilken dröm för små pojkar!! Är det tvåan som går nu då??

    Detta har jag missat fullständigt,men det skulle man kanske ta och kolla upp.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kul att träff dig vid Maxi :-) Kraam

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥