söndag 14 augusti 2011

Söndagen den 14 augusti 2005...

För 6 år sedan var jag på auktion. Höggravid. Helt ovetande om vad som väntade. Folk på auktionen frågade mig när tiden gick ut? - I går. svarade jag som att det var väl helt naturligt. -OJ! Och du orkar vara här i denna värme??
Jag kommer ihåg att det var en otroligt varm och skön helg. Låg i min solstol hela dagarna..(att man kunde få pigmentfläckar och så det var jag också helt ovetande om, klarade mig som tur var...)



Jösses, vad ung jag var...
Klart att jag tyckte att jag var stor! Det tycker väl alla som är gravida...
Men när jag ser på fotot nu så ser jag på det HELT annorlunda.
Visst hade jag en stor mage men inte var det väl så mycket mer, eller...
Detta foto är taget på kvällskvisten, söndagen den 14 augusti, dagen innan...
Tänk om jag visste här vem jag skulle möta imorgon...
Verkligen HELT ovetande...

♥


5 kommentarer:

  1. Åhh ja ryser i HELA kroppen! Guuud va fin du var och är fortfarande!!!♥
    Ja inte var du så himla stor inte, sååå fin mage. Helt perfekt!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Det känns inte så länge sen! Oj vad tiden går! Hälsa Axel jättegrattis på födelsedagen från oss! kram moster A

    SvaraRadera
  3. Du hade ju bara mage, jättefin!!

    SvaraRadera
  4. Och ut kom världens goaste Axel! Hälsa grattis till stora 6-åringen!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥