tisdag 30 november 2010

Fönster fönster fönster....

....snälla snälla snälla.....
Kom hit och sätt i våra fönster!!
...snälla snälla snälla....
Det drar lite och gör ont i mig (jag har ju trotts allt blod i mig från Hära!) då jag vet att vi "eldar" för kråkorna....
...för utan fönster i -20 grader borde inte visa så snygga siffror på nästa elräkning.........
....och med en vägg mellan ute och inne som ser ut så här....

....gör ju inte att det är supervarmt i närheten av denna "vägg" heller....
....ja ja...nog överlever vi!
Det är ju vecka 48 nu och då skulle fönstrena komma så nyfiken som jag är gjorde jag mig ett ärende på järnaffärn igår och kollade om fönstrena kommit?
Och japp, de kom idag (igår) och byggfirman vet om det....
....så nu väntar jag och "ber" här hemma....
....snälla snälla snälla.....
....KOM HIT OCH FIXA IN FÖNSTRENA ÅT OSS....
....snälla snälla snälla......
 

2 kommentarer:

  1. Men? Har byggfirman så mycket att göra? Du får ringa mitt ex å se om han kan klämma in er :)

    SvaraRadera
  2. :-) Tack för tipset. Men han hörde nog mina "böner" för han ringde så vi tror att de kommer imorrn... Håller tummarna...

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥