lördag 20 november 2010

Pyssel på banken...

På Torsdag kväll är det tänkt att jag ska sitta på Handelsbanken och pyssla. Dom har någon form av "kundkväll" (tror jag...vet inte så mycket om det ännu, mer info kommer) och jag tror att det är tänkt att de ska ha ett erbjudande typ: Börja pensionsspara (eller nått) och du får scrappa ditt eget julkort. Alltså, det är som vanligt, jag har vetat om det här i flera månader... Har alltså haft hur länge som helst på mig att typ göra någon mall, fundera ut vilka grejer jag ska ta med mig osv osv osv... Men det har inte blivit av, så är det alltid när jag har lååååång tid på mig att göra något... Sen blir det ur-stressigt tillslut... Att jag aldrig lär mig???!!!
Hur som helst igår kväll skulle jag se på Idol och inte göra något mer än det men det kröp i mig. Visste ju att jag hade detta att förbereda mig inför. Så fram med pysselgrejerna på tv-rums bordet! Gjorde två "mallar" som jag tänkte att inte är för avancerade att göra på banken.



De här har jag tänkt använda mig av när jag själv ska skicka julkort sen. Pyntat på "framsidan" och öppnar man så sitter där ett foto av våra vackra barn. =)
Nu kan det ju vara så att någon kund på banken inte vill pyssla sitt eget julkort. Och då måste jag ha med några så att de kan få ta ett av mig bara. TUR för mig det, att jag började med julkorten för ett tag sedan och hade hunnit få ihop 6-7 stycken innan allt rabalder med utbyggnaden började. För de senaste veckorna har jag inte rört mitt pysselbord... Nu hoppas jag också att någon av scrapköllon (ni vet vilka ni är! =)) läser det här och ringer mig för hon vill vara med mig till banken på torsdag eftermidda...;-) Fråga mig inte hur det ska gå till allting för det vet jag inte. "Lösa laboliner" som vanligt...  =) Men ska bli kul att få komma ut och träffa lite folk! (kanske jag måste slänga i en hårfärg innan så att inte "de grå" bländar kunderna...) =)

1 kommentar:

  1. Hi hi känner igen mej där, alltid i sista minut... Men jag tror att jag presterar bäst då;-)!!
    Guud så ina kort. Speciellt de sista!! Jag vill oxå vara så duktig... De som får dessa fina kort av dej måste bli extremt glada!!!
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥