tisdag 2 november 2010

Plötsligt händer det!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ellen har sovit hela natten!!!! Från 18.50 till 06.40!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SNACKA OM ATT VI ÄR UTSÖVDA!!!!!!!!!!!!!
LOVE IT!!!


Inspirationen sipprar i kroppen, jag vill vill vill såååå mycket, dessa är mina "biblar" just nu:
Finns sååå mycket i dem som ja skulle vilja förverkliga här hemma men troligtvis blir endast 10% gjort resten är nog bara drömmar... Fast drömmarna är också bra! Det gör en liksom på lite gott humör, längtar till och med till jul!! För det är ju då det vänder eller? Visst blir det ljusare efter det?


Nu undrar jag bara var denna tjusiga brud är???

Stämpel, sassysuzi, från TGF.
Gjorde en beställning på en webbshop för 2 veckor sedan, innehållande endast två stämplar!
Betalade direkt när bekräftelsen kom och tänkte att, Yes kanske kommer de imorrn!!
Men nej nej inte det!
Vad ännu värre är att jag i helgen skickade ett mail för att kolla om stämplarna blivit skickade, men tror ni att jag fått något svar????? NEJ, just det. Kommer aldrig mer att beställa därifrån. Urkass service!
Måste släppa det nu för annars drar detta ner mitt toppenhumör!


Kanske man borde baka typ muffins eller något så de duktiga snickarna får lite gott till fikat...
Tänk om de när de fick reda på att de skulle vara här och jobba ett tag, tänkte så här:
-Gött, hon är juh hemma hela dagarna så vi kanske får gott fika i alla fall...
Ack, vad de bedrog sig i så fall...
...hinner juh inte ens kika ut för å se hur det går...
Men även de kanske tänker:
-PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

2 kommentarer:

  1. Gud så underbart att få sova hela natten!! man behöver verkligen sova på nätterna för att orka med dagarna...
    Kram på dej

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis till en hel natts sömn!!!!! Det är min högsta önskan just nu faktiskt. /Malin
    ps. det var visst en narapat i Falun som min kompis gått hos mot migrän.

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥