torsdag 11 november 2010

Ljudnivån

...är ganska hög här hemma...
Idag har väggen blivit riven!!
Väggen mellan utbyggnaden och gamla hallen.

Men barnen lider inte så mycket av det.
Hörselskydden har setat på ganska mycke. Helt otroligt att de vill ha dem på! =)
Under lek men även under lunchen idag då de var riktigt högljudda, snickarna.


Men som sagt barnen verkar inte lida av det...
...mer jag som tycker att det är med skräckblandad förtjusning att ÄNTLIGEN är väggen borta!
Eller inte riktigt, just nu är det plast fördragen.
Men man ser i alla fall lite hur det kommer att se ut sedan.
Spännande...

Nu ikväll har vi varit ut och jag har målat innertaket för sista gången i ett av rummen i alla fall.
Men SKIT va dålig jag blir!
Massor av sågspån och byggdamm = inte så vidare bra för luftrören...
In och ta astma-medicinen direkt. :( Surt när sånt "tjaffs" ska sätta stop för mig när jag är så sugen på att måla måla måla!

1 kommentar:

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥