fredag 26 november 2010

Gårdagen.

Mamma var så snäll och flexade ut till lunch igår så jag åkte först på akupunktur och sedan raka vägen på banken. Så med intorkad mascara och en rejäl böj på ögonfransen, ruffsigt hår och kanske ett "sov-streck" på kinden traskade jag in på banken. Karin hjälpte mig på plats och jag förklarade att jag sovit en stund på akupunkturen, tror hon såg det...inte så svårt att missa...
Hur som helst det var SKÖNT att få sitta ner i flera timmar och bara pyssla. Ingen kund hade tid att sitta ner och göra sitt eget julkort men det var flera som köpte kort av mig. Vilket gjorde att jag fick lite panik, det hade jag ju inte förberett mig på... Så oj oj oj vad jag scrappade kort! Och ännu mer har jag att göra nu, eftersom två personer inte fick alla de ville ha, lovade jag att jag skulle fixa dem hemma istället.... Hoppsan! Har jag lovat bort en massa jobb nu? Nej...jag ser det inte så. Älskar verkligen att scrappa och då kan jag väl göra ett par eller fler julkort!!  Som tur var tog jag kort på dem jag hade med mig till banken, så kan jag "kopiera dem" när jag ska till med mina egna julkort...igen...
En lite roligare vikning med tjusiga sazzy suzi från The Greeting Farm.

Tro det eller ej men en äldre herre, där för att prata aktier eller nått, köpte detta kort av mig. Eller om det var ett liknande som jag scrappade på banken...kommer inte ihåg... Han sa till Karin att hon fick minsann vänta för han skulle kolla hur scrapbooking gick till först! =)

Så nu har jag inte tid att stå här (jo jag står vid köksbänken när jag bloggar...) bland allt bråte. Nu måste här scrappas julkort!!! =)
Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥