onsdag 8 december 2010

Burrrr...

Idag skjutsade jag och Ellen iväg Magnus och Axel. Det var för kallt för att sedan gå och hämta bilen tyckte jag. Tur att inget hände efter vägen för vi hade pjamas under ytterkläderna...;-)
Vi ska snart iväg på babysim men dom har satt en köldgräns på -25 grader och vi har nu -24,3....så vi får se om det blir något...?

Var ut i nya hallen och tog ett snabbt kort igår men det är inte så lätt att ta kort där ute just nu.

Rörigt värre...


Update: Det blir inget sim för oss idag, tydligen -26 utanför badet...tråkigt.
Undra undra vad vi då ska hitta på....?

3 kommentarer:

  1. Hej! Nej fy fasen så kallt! Vi har bara minus 7 och det lägsta jag sett för den här vintern är minus 12. Men vi åker upp till Malung nästa vecka så kanske får vi känna på lite kyla då. Jag och T ska på begravning för Greta så vi kommer ons till lör och sen åker vi hem igen för att åka tillbaka till byn ons innan jul. Lite krångligt men vi ska fira jul med Ds familj och sen vill jag inte missa babsimmet. Vi har det idag, 3e gången och det går jättebra! Så mysigt och roligt! Men undrar vad du betalar för vi har gett 1200 kr för 6 ggr...I och för sig inkl massage så att det blir 50 min varje gång, men ändå! Hutlöst! Vi hörs snart, Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Åh WOW vilken fin hall ni kommer att få! Så mäktig!
    Vi har det faktiskt inte alls så kallt idag, bara -4...
    Malin: För vårt babysim betalar vi 400 kr för 10 gånger á 30 minuter... Men det är väl biligare här på landet;-)
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Malin: Då kanske vi äntligen får ses igen, om tid finns för dvs..=) Vi betalar 80 kr/gång och badar i 30 min. så ja det är billigare här än i storstan men du får ju lära dig babymassage också så de e juh bra!=)Ja, det är verkligen super duper mysigt me babysim!!!
    Karro: Lyx me bara -4 grader, livet blir ju liiite enklare då... Och JA JA JA, nya hallen blir toppen, gäller bara för mig att få in det i skallen...(har varit alltför mycke negativa grejer med utbyggnaden så jag har svårt att glädjas ännu...)MEN det kommer att BLI BRA!!
    Kram på er!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥