torsdag 23 december 2010

GOD JUL!!!

"Uppställda tomtar" =)

Busiga tomtar

Gossiga tomtar!

Granen står klädd sedan ett par dar tillbaka...
...överallt ska man hänga, säger Axel och slänger upp alla saker i granen, *chupp chupp* =)

En lite mer nogrann tjej som studerar allt in i minsta detalj...
...smakar på det mesta, det kan ju vara ätbart...=)

Barnen och mormor tränar att dansa ringdans inför "gran-dansen"...
...här "Prästens lilla kråka"...

Har haft en ganska soft dag, gött!
Synd att inte de sista julklapparna kom med posten idag... som lovat skulle de kommit för flera dagar sedan... fruktansvärt irriterande! Ja ja, bara att lösa det. Det får bli ett kort på "julklappen" och ett meddelande om leverans senare... (försöker att inte vara negativ dan innan julafton...men GISSA OM företaget kommer att få ett antal mail och telefonsamtal till veckan...!)

Fick ett sms som verkligen gjorde mig på bättre humör...:
*Jag tror att tomten varit å hängt nåt på dörren åt dej ;-)*

SKIT va glad jag blev!! Eller kanske ska säga som det var, jag fällde många tårar...glädjetårar...
...GLAD över att ha en sådan underbar vän! ♥


Hoppas ni alla får en underbar julafton!
♥♥♥♥♥♥♥

3 kommentarer:

  1. God jul till er och ha en superbra dag!
    Väntar du klappar från önskefoto? Jag är något irriterad på dem. Har inte fått min levernas som jag beställt för 2 veckor sedan trots att de har lovat leverans innan jul:-( Skitsur är jag...
    ha en underbar dag! Dax för mej att föröka sova lite, klockan tickar på o är redan 02...
    Kram o god jul på dej min fina vän♥

    SvaraRadera
  2. God Jul till er raringar! Kram från Småland!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥