torsdag 23 december 2010

Röra!

Innan jag började plocka lite grand igår så tog jag några kort på sånt som jag skulle kunna irritera ihjäl mig på..! Varför gör jag så? Varför tar jag inte reda på skiten istället???
Så här har det en tendens att se ut för jämnan på köksön... Belamrat av olika formers "viktigt skit". Alla så kom ihåg lappar som sitter på rad är min räddande vardag, fungerar inte utan dem...
Ja, vad ska man säga... Lever man mitt i ett bygge så gör man..! Men det kanske inte behöver ligga på köksbänken?

Ovan på skåpet i tv-rummet. 3 st. orkidéer som jag inte vet vart jag ska göra av. Just nu blommar dom inte och då är dom ju inte så kul heller. När jag får tid över så ska jag fixa iordning någon bra hylla eller något framför ett källarfönster så att dom kan stå där. Undrar just NÄR jag får "lite tid över"...? Sen dvd-skivor, videokamera och objektiv ska ligga i skåpet och inte på..är det så svårt att öppna skåpet??
Julkalendrarna.... Är det inte den 24´de snart så att de inte behöver ligga mitt på tv-rums bordet?! *Känner mig VÄLDIGT elak som tänker så, det är ju bara jul en gång om året!*

Så NU till mitt "nya jag": -TA REDA PÅ SKITEN ISTÄLLET FÖR ATT IRRITERA DIG PÅ DET!!!

3 kommentarer:

  1. Hmmm...känner igen mig...slänger irriterat julkalendrarna UNDER soffbordet så att dom ska slippa synas, och är i smyg lite lycklig över att snart få plocka bort paketkalendern som hänger ivägen....ojojoj! Jag borde väl bo för mig själv i ett vitt vadderat rum, som jag tänker, haha!

    SvaraRadera
  2. Ååå det ser ut som här hemma ;-) Ja, undrar varför man gör så!? Och så svär man över att det är saker ÖVERALLT! Hm... jaja...
    God Jul på er!!!
    Kram

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥