söndag 19 december 2010

TJOHO!!! Första pris!!!

Oj oj oj!!! Snacka om TUR!!!!!
Idag vann mamma (och jag) första pris i Malungs Handlarnas "Malungs jakten" JIPPI!!!!
5.000 kronor!!!!
Fatta vad kul! Vi tycker verkligen att det är kul att "handlarna" har sådana här jippon och brukar alltid vara med. Så idag var det vår tur! Man skulle handla för 100 kr på tre ställen och få stämplat på sin kupong och sedan lägga den i en låda på Ares skor. Sedan var det dragning kl 16. Och eftersom jag och mamma handlat julklappar tillsammans på kupongen fick jag också vara med på ett hörn och vinna! Mamma var där klockan fyra och tog emot priset och ringde sedan till mig som var hos Oskar (min minsta lillebror) på 16-års kalas när dragningen var! Skit, va kul!!! =)
Så nu har vi verkligen fullt upp dagarna innan jul, för alla dessa presentkort ska vara utnyttjande innan dess...
...ett mycket angenämt bekymmer...;-)

 

5 kommentarer:

  1. Åhh fy fasen va roligt!! GRATTIS!!!
    Shoppa på nu odentligt;-)!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Wiii!!! JätteGrattis till dig o. mamma! Kan ni köpa fina skor fr Ares, smycken på Ellos färg, något fr Laila Bagges kollektion på Gesons? Inspirerad? Ut o. shoppa!! =)

    SvaraRadera
  3. God kväll

    Va glad jag blev över din lämnade kommentar på min blogg!

    Kram och trevlig helg
    /Camilla

    SvaraRadera
  4. Men så kul! :-) Grattis!

    SvaraRadera
  5. Stort grattis!!! Det var inte illa! Det där är en sån sak många kan missa av lathet. Vad roligt för er! Nu får ni se till att bränna dem bara. Kram Malin

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥