måndag 20 december 2010

Nu börjar dom komma...

...julkorten såklart, från alla människor som varit ute i tid...

Har idag fått på underbart söta barn på alla kort! ♥ Tusen tack!
Hörde att Sofia Wistam (soffipropp) hade sagt i tv att det var ingen idé att skicka julkort till henne med ens barn på för det hatade hon! Hon ville inte ha kort på några andra barn än sina egna... Hon vågar "ta ton" hon...;-)
Hur som helst, jag tycker att det är MYCKET roligare att få ett foto än att få ett kort med bara en tomte på eller så. Fast det är klart, det som egentligen spelar roll är väl just hälsningen.

Så nu sitter jag här å funderar på att skicka mina kära och nära en "Gott Nytt År hälsning" istället för God Jul... eftersom jag då inte riktigt är ute i så god tid........

1 kommentar:

  1. Hi hi skickade iväg mina idag... Alltid i sista minut.. Jonas är ute på en runda nu bland grannar och vänner som bor nära oss;-)
    Men de är ju sååå fantastiskt roligt att få dessa underbara kort på alla otroligt söta barn!!
    Så skicka du en nyårs hälsning, de skulle nog uppskattas!
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥