söndag 12 december 2010

Ööööö, vart tog helgen vägen????

Först vill jag börja med att tacka för alla gulliga kommentarer på förra inlägget!!! Man växer när man får beröm. ♥ Ta inte illa upp nu men det bästa är ändå att se Axels ögon när han ser på pepparkaksborgen...SÅ STOLT han är över sig själv och sin lilla mamma! =)


Ja, alltså vissa helger går såååå otroligt snabbt!! Vart tog denna vägen liksom? Är det verkligen söndag???!!
Vi som skulle så mycket... -PYTTS!
Ja ja, de flesta julklapparna är klara bara någon enstaka kvar i alla fall.
Bowlade på lördagen med pappa/morfar med fam. och bröder/morbröder...Trevligt! =)
Bildbevis... (Axel tycker han är BÄST på bowling men Stefan spöa oss alla...=))

Ellen var hos sov hos mormor och vi skulle ta en tidig kväll och sova lääänge var det meningen...
Nej då, då ringer "Dunder J" och undrar om jag e lite scrappsugen?? -OM JAG ÄR??!! Självklart! Sagt och gjort packade scrap-dona och drog till Hole på scrapkväll! Mycket trevligt!!!! Men så fort de där pyssel-kvällarna går!! Det blev alltså ingen tidig kväll. Ingen sen morgon heller som jag hoppats på utan 7.10 ville Axel att vi skulle gå upp. Tänkte att jag kunde somna om i soffan men började fundera på allt jag skulle gjort istället, så inte en blund till. Ingen "sömn-tankning" denna helg heller alltså... Ja ja, sova lär vi väl få göra när vi e pensionärer...;-)

Förmiddan spenderades på kalas hos Elin. Jag och Axel gjorde ett kort tillsammans.

Nu har jag äntligen fått upp gardinerna i tv-rummet också! Attans va snyggt de blev. Röda, tunga, sammetsgardiner...urtjusigt...;-)

NU MÅSTE JAG TANKA I LITE SÖMN..... Hoppas ni alla får en GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥