onsdag 8 december 2010

Nu vet jag varför...

...jag inte haft nå "gött flyt" på sistonde!!
Hittade mina små figurer som MÅSTE stå på någon plats i mitt hem.
Dom har bara blivit bortplockade när de satte igen fönstret i datarummet men sedan inte kommit på plats igen. Hitta dem bakom dataskärmen slängda och visste direkt att -JAHA!??!!! så det är därför alltså....
.....Vidskeplig??????? (jo då, kanske lite....)
Mina pytte pytte små prydnader, nästan dom enda jag har...
-Lilla My och Snusmumriken köpte mamma när vi var i furuvik 1984, till mig och Stefan. Dom måste stå på ett speciellt sätt bredvid varandra... =) Så snälla ni säg inget till Stefan för då kanske han kommer och vill ha sin snusmumrik....
-Det vita grekiska huset köpte jag faktiskt själv på Zakynthos när vi var dit 9 st tjejer sommarn mellan andra och tredje året på gymnasiet.
-Dalahästen fick jag av bästaste Maria fro föss när jag skulle till Gran Canaria på reseledarutbildning. Så jag skulle komma i håg vart jag kom ifrån...gud va gulligt!
-Stenen. Ni ser väl att det är ett hjärta?! Jag och Magnus hittade den på en semester på Kreta för många många år sedan...♥

Jo då så att....vidskeplig är nog bara förnamnet...........;-)

2 kommentarer:

  1. Jojo, mor och moster Keskitalo upp i dagen.

    SvaraRadera
  2. Just ja Zakynthos det var då ni nästan åkte ut från skolan...
    Har för mig att Snusmumriken försvann sommaren 84 och sen har bror din inte sett röken av honom.

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥