tisdag 7 december 2010

Tillfixad i håret!

Ja just det det är ju bara sjutton dar kvar till jul också!!!
Här kommer lite inspiration på ett julkort till en liten kille...

Stämpel från The Greeting Farm färglagd med Promarker.

Mår gött i soffan efter en toppen klipp-tid! Testade en ny frisör idag och JA!! Är supernöjd!!
Har inte gjort så mycket förändringar eftersom jag vill spara ut håret lite till. När man har självfall på håret som jag har är det mycket bättre att ha lite längd på det så man slipper se ut som en varningsskylt (trekant)!
Fick ett jätte bra intryck och beställde klipp och färg om 8 veckor igen. Lika bra att ha tiden fixad annars tar jag mig inte för att beställa en tid.. Och då ska hon ta sig an min hårfärg. Sa att jag vill vara brun-hårig och inte nästan svart som jag är nu efter att ha fixat det själv..;-)
Nu ska jag nalla lite smågodis från i lördags och ta ett glas bubblor till...
(alltså kolsyrat vatten, så ni inte tror jag super till på champagne mitt i vicko..!)

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med lockar som man inte rår på?!
    Min frissa Ann-Louise hos Bojsan är bara bäst så de så!
    Hon undrade förresten om du har slutat på Hemköp, hon såg en aning bekymrad ut.

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥