fredag 29 april 2011

BF...

....alltså här betyder det BarnFritt och inget annat....
...för vad trodde du att jag menade....? ;-)

Våra söta små barn är hos mormor, dom ska sova där i natt.
Det är otroligt tomt här hemma...
...men det ska bli skönt att få sova inatt...

Jag har varit på Latinmove, alltid lika kul och dryyygt...=)
Vi har ätit kycklingburritos ute på verandan...gott!
Slog oss ner i varsin soffa.
Hockey på tv och jag med min dator i knät...
...olika intressen... ja...
Det är sådana här kvällar som man nästan önskar att strömmen gick...
...för då skulle vi bli "tvungna" att göra "annat"... ;-)

Känns som att jag borde göra något nyttigt istället...
...ta tag i byns största strykhög till exempel...
Men jag är såååå ooootroligt stel... och lat...



Tror att jag smyger ut å skruvar ur några proppar istället....=)

1 kommentar:

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥