onsdag 27 april 2011

Röra!!

Igår kväll skulle vi lyfta ut bordet, som vi haft som pysselbord under vintern, ut på verandan så att vi idag ska kunna fixa iordning där ute. Och när vi börjar med sådana grejer kan vi, läs jag, inte sluta. Det blir liksom mer och mer och mer...! Ser all röra överallt och drar igång på femton ställen samtidigt! Skulle kunnat hålla på hela natten!! =) Tog till exempel tag i denna städskrubb. Inte en aning hur jag kunde hamna där men skulle troligtvis hämta något och såg hur det såg ut....



Alltså hur kan det få plats så mycket skrot på samma ställe??
Så nu är det bara på´t igen. Å inte bara sitta här å sippa kaffe å lata mig!
Bilder på alla mina projekt kommer...jag lovar...


Undra om vi inte ska ta å slänga om våra soffor när vi ändå håller på...?
Men egentligen skulle vi behöva en NY SOFFA, typ en sådan här...

eller en sådan här...


2 kommentarer:

  1. Oj oj du va jag känner igen mej... Jag är likadan, städar jag på ett ställe så är jag helt plötsligt och drar i allt;-)
    Soffan är supersnygg!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Jag känner också igen mig hohoho! Den grå soffan vill jag också ha nu nu NU!! ;)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥