lördag 9 april 2011

Nystädat!

Jag älskar när hemmet är nystädat! Det är så gött å gå barfota på ett nytorkat golv. Känna hur det luktar nystädat och det blänker när man ser sig omkring... Helt LOVELY!
Jag och lillstumpan städade hela dagen igår. Vi passade på då när Axel lekte med grannpojken. Han gick ut på förmiddan när han såg att han var ute och cyklade. Dom var bara in och åt lunch och sedan träffades dom ute igen. Gött när han kan ta egna initiativ och leken finns "hemma"... Skönt för mig att slippa aggera lektant... Givetvis måste jag sysselsätta Ellen lite men det är inte alls samma sak, hon "hjälper" mig så gärna så med städningen. =)

Gött å kliva upp på morgonen och gå in i ett nystädat badrum.





Tyvärr är det ju inte stylat ännu... Knoppar och hängare för handdukar saknas. Toarulle-hängare saknas. Snygga matchande handdukar saknas. Och givetvis det där "extra piffet" saknas. Jag skulle vilja vinna MASSOR av pengar så att detta kunde införskaffas nu! För som det är nu så prioriteras typ allt annat...

Nu ska vi till ett annat "badrum"... BADHUSET NÄSTA! =)

2 kommentarer:

  1. Guuuud så fint badrummet har blivit!! *avis* Ja tänk du om pengar kunde växa på träd;-) Vill oxå ha massor av pengar;-)!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Dubbla handfat! Ååå så avis jag blir!
    Tipsar om billiga, färgstarka o. faktiskt bra kvalite handdukar på IKEA. Köpte oranga som håller bra tvätt efter tvätt.

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥