fredag 22 april 2011

Mössa vs bara ben...

Våra barn är alltid väl klädda (å då menar jag att de har mycket kläder på sig och inget annat..) vi är nog bland dem sista att byta ut mössorna mot keps eller hatt. Jag är så rädd att de ska bli förkylda och dra på sig typ lunginflamation eller nått sånt. Så jag blir lite full i skratt när jag ser dessa kort...




Unga tjejer i korta mini-shorts och så Ellen bredvid med mössa (visserligen jätte tunn sommarmössa men ändå..) Men det blåser ju lite här vid havet och det var ju inte så där supervarmt..




Ellen får smaka lite is-slush av brorsan men nä de va inge gott...! Blä!
Å för kallt tyckte Axel som ville köpa en glass istället. 
Massor av galna folk som badade och vi tittade glatt på! =)




Och jag bara suger i mig havsluften! Aaaaaaaaa.....

3 kommentarer:

  1. Underbart! Ja de är inte lätt de där med kläder, men som sagt mina barn har ju badat idag i havet så...;-)
    Hoppas vi syns imorgon vi är här så de är bara att komm! Hör av er innan!
    Kramar K

    SvaraRadera
  2. häromdagen såg jag först en tjej komma cyklandes i minishorts och linne för att sen se en annan tjej med jeans och knäppt jacka som var uppdragen till hakan. :)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥