torsdag 21 april 2011

Problem...

Malin Malin Malin...!
Om du bara visste vilket problem du satt mig i....!
Lite av ett lyxproblem...men ändå...;-)
Det ska bli så roligt att få gå på bröllop! Måste ju ha en snygg klänning!! =)
Letar febrilt!! Så fort jag får en liten stund för mig själv springer jag i Helsingborgs alla affärer.
Attans vad kul det är, lyxproblem... MEN såååå svårt!!!
Vill ju helst inte komma i samma klänning som någon annan...
Det är mycket sådana där romantiska klänningar med mycket blommor spets osv i alla affärer. Och jag känner att det är nog inte riktigt det jag letar efter. MEN jag vet inte!! Köpte 2 klänningar igår och det lutar åt att jag lämnar tillbaka bägge idag... Eller bara den ena... Som sagt, svårt är det...
Har du något tips på en snygg klänning?

2 kommentarer:

  1. Oj det där är svårt.... Kan du inte sy en egen?

    SvaraRadera
  2. Nej nej nej, det skulle jag aldrig klara av!!! Andra tips tack! ;-)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥