torsdag 14 april 2011

EN BLOGGAWORD!

Jag har fått en bloggaword av Karolin, en barndomsvän (hm, ungdomsvän skulle passa bättre;-)) som bloggar om livet som mamma till tre underbara killar. Hon väntar på den STORA frågan från sin sambo och delar med sig av allt mellan himmel och jord på sin blogg. Hade jag i alla fall hälften av den utstrålning som denna kvinna har skulle jag vara glad. Tack så mycket Karro för aworden!! Det är meningen att jag ska ge den vidare till fem bloggar som jag gillar... Alltså min absoluta favvoblogg är ju just Karros så att ni inte missat det! ;-) Och idag får dessa fem bloggar aworden av mig:
  • Vintervägen, en helt enastående brud, tre-barns-morsa, som fixar allt??! ;-) Alltid lika kul att kika in hos henne, där händer något spännande jämt!

  • Tigrinnan, syster till ovanstående...fixar också ALLT?!!! Men det var nog enda likheten, systrarna emellan va?? För denna snygga tjej, två-barns-mamma, har verkligen döpt sin blogg klockrent efter sig själv! ;-) Hon har genomgått något vi alla farar för OCH tagit sig igenom det. STARKARE person finns det? -Nä, skulle inte tro det...

  • Med solsken i blick..., en mamma med bägge fötterna på jorden. Ganska "ny" i bloggvärlden men det ser ut som om hon inte gjort annat. =) Skriver roligt och mycket varierande!

  • Mitt i livet, en mamma som bloggar om vardagen och livet. Jag känner henne "bara" genom bloggen men det verkar vara en glad och trevlig kvinna! Alltid lika kul att kika in hos dem och se vad dom hittar på där borta i USA. =)

  • Jag är ialla fall yngre än..., en erfaren bloggerska! Har följt hennes blogg sedan hon väntade sitt första barn, en liten ursöt kille som ska bli storbror till sommaren. Vi har gått i samma skola så därför "känner" jag henne lite grand. =) Intressant blogg där man finner allt från, fina pelargoner, tjusig inredning, tips på snygga barnkläder till djupa funderingar, värderingar och känslor... 



      Så ta nu å kika in hos dessa bloggar så att ni inte missar något kul! =)


      3 kommentarer:

      1. tack för de fina orden, vad glad jag blev!!!!!

        SvaraRadera
      2. Titta dar? En award till mig? Tack fina Marie!

        Kram

        SvaraRadera
      3. Tack du söta! O. visst har du rätt om syster yster - vi är ganska olika =)

        SvaraRadera

      Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥