lördag 16 april 2011

LÖRDAG

Efter en lång dag igår sov barnen jätteskönt i natt.
Ellen hörde vi inte av förrän 06.30!!! Vilket är superbra för henne, vi har ju haft lite konstiga grejer för oss som att äta välling mitt i natten osv... Och då är man som sagt lycklig när hon sover en hel natt till halv sju! Så här glad kan man va efter en vällingflaska på morgonkvisten:




Axel vaknade 06.50 och var pigg, sprallig och glad. -Vi är juh i Helsingborg!!! =)

För att inte tala om hur glad han är för sin dator!! -Åååå, kan jag inte få prova den redan nu? frågade han igår... =)


-Ta ett kort på mig och datorn mamma, så att mormor kan se på bloggen vad jag fått av Viktor!



Dagens lunch intogs på O´learys, busiga barn på restaurang...
...tror serveringspersonalen drog en djup suck när vi äntligen gick ut...


Lördagsgodis!


1 kommentar:

  1. Axel, Viktor är ju lika snäll som jultomten! Här hemma är allt bra, har varit till Per och köpt husfärg idag så nu ska jag måla utvändigt åt er. GULT. ;))

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥