onsdag 13 april 2011

Scrollar...

Scrollar scrollar scrollar....!

Blir lite frustrerad hittar den inte...
Scrollar mer...
MEN nej, den är inte med??!!

Den BÄSTA bloggen som finns att läsa är inte med??!!!

Gick igenom de nominerade till Mammablogg Galan 2011, skulle ju gå in och rösta på En mammas dagbok under kategorin
 "Bästa glamour/fashion mammabloggen"
Och tänkte då samtidigt passa på att rösta på min favvoblogg för den borde ju finnas med!!! Favvobloggen som skulle platsa i alla kategorier fanns inte med...besviken. Vem har nominerat dessa bloggar tro? Jag har då missat hur man gör för att nominera, för visste jag att man kunde göra det skulle jag helt klart nominera:


Försök inte förstå mig,älska mig bara


Äppelblomman

3 kommentarer:

  1. Visst är Äppelblomman värd en nominering!

    SvaraRadera
  2. Men du är ju SÖTAST i HELA världen!! Guuud nu fick jag tårar i ögonen, vilken underbar vän diu är finaste du!
    Kramar i massor!!
    Förresten, kolla i min blogg, jag har en nominering till dej, skrolla dej neråt så ser du dej där!
    Kramar K

    SvaraRadera
  3. Det ar arrangorerna som nominerar, sa det var ingenting du kunde gjort... :0(

    Kram

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥