tisdag 26 april 2011

Borta bra...

...men hemma bäst! säger Axel och jag är väl beredd att hålla med honom på vissa plan...
Men jag längtar redan tillbaka till Helsingborg. Här hemma blev det kallt igen...bara 10 grader...suck...

Mamma hade verkligen gjort fint här hemma tills vi kom hem! Hon hade bland annat gjort denna blomgrupp som förgyllde mitt i bygg-skiten..!




Och så hade hon städat av verandan också så nu är det bara upp till mig att pynta och göra det fint!




Någongång (när tid och pengar finns...;-)) så ska denna veranda göras mer mysig och användbar med innertak och golv. Visst använder vi den idag också men jag inbillar mig att det blir ännu mer om det blir lite varmare där ute...

3 kommentarer:

  1. Välkommen hem;-)!
    Jag håller nog inte med er där, inte vad det gäller att komma hem från stugan iallafall. Annars är borta bra men hemma bäst!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. vilken stor och härlig veranda!!!

    SvaraRadera
  3. Verandan är mysig! Lägg in nya kort när du har "pyntat", tack.

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥