lördag 2 april 2011

Lördag igen och loppis...

Gick i stort sett plus minus noll...=)
...det gör ju det när man shoppar lite själv också...
Men det var kul. Mycket folk i farten. Men dom flesta var nog där just för att träffa lite folk och fika lite. Många gick runt bland borden och kollade inte ens på grejerna. Och det får dom väl, så länge som dom hade trevligt menar jag...=) Nu har jag gjort mig av med de sista grejerna. Skjutsade iväg 3 kartonger till "ta till vara" och en STOR säck med kläder på insamling. Gött å slippa dra på dem mer.
Så nu har vi "loppat" färdigt för ett tag, jag och min lilla hjälpreda...



Hjälpredan här med sin bästis-bästis! ♥ 

Jag beställde denna fina pippi-docka för en vecka sedan och kusin-vitamin lovade att den skulle vara klar tills idag. Vilket den var! Det är en present till en tjej som nästan nyss kommit till världen (hm drygt tre månader sedan..) men nu ska vi ta oss till Sälen och ge bort den tänkte jag...


...med risk för att jag måste beställa en ny docka då denna gillades skarpt här hemma!
Pippi-dockan och en massa annat fint finns att shoppa här:

Lillstumpan som för övrigt har feber fortfarande.
40,1 hade hon inatt så då blev det ett svalt bad och massor av kallt vatten att dricka.
Lite kinkigt ett par gånger men tycker natten gått helt okej ändå, tack vare en tidig kväll.
Imorse kl 05,33 gick våra brandvarnare, seriekopplade så att man vet direkt om det brinner i källarn, igång igen(????!!!) nu ska SKITEN ut!
Hände ju förut en gång för inte så länge sedan!!
Nya ska inhandlas på måndag. Tillsvidare har vi vanliga hederliga.. Känns lite sådär...


1 kommentar:

  1. Tack för att ni kom, välkommen åter, kram från bystugekärringen.

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥