torsdag 21 april 2011

Helt tom...

Jag är helt tom i huvudet. Orkar inte mer... Om inte Ellen äter riktig mat i morgon säger jag upp mig som mamma. Det tar så extremt på mig att se hur hon lider. Lider för att hon inte kan/vill äta mat. Välling och gröt går bra men absolut ingen annan mat. Hela veckan har vi hoppats på att snaaart kanske hon äter... Men nej... Hon vägrar. Skriker, gråter och bryter ihop totalt. Jag har lagat massor av olika maträtter som JAG VET att hon gillar i vanliga fall. Men nej... Hon vägrar. Och då kanske ni förstår hur hennes humör är?? Hela familjen blir lidande. Vi fungerar inte. Tycker synd om Lina och Stefan som kom igår. Vi är ju inte direkt så trevliga som vi skulle vilja vara... All energi går till denna älskade lilla tjej...


1 kommentar:

  1. Stackars liten! Ja, da menar jag faktiskt bade dig och lillan... Det gor sa ont nar de lider och det inte finns nagonting man kan gora... Kanner sig sa hopplos... Hoppas att hon kryar pa sig...

    Stor kram

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥