söndag 13 mars 2011

Denna helg skulle gå i scrappandets tecken men eftersom sjukdomarna inte vill ge med sig för scrap-köllon så ställde vi in. Tråkigt, ja. Men så blir det ibland.

Min lördag blev ändå riktigt lyckad! Jag följde med Linda till Kupolen (närmsta köpcentrum = 13 mil bort) och det blev en RIKTIG SHOPPINGDAG, and i LÖÖÖÖÖÖÖÖV!! =)


Bland annat inhandlades dessa till lillstumpan, såååå snygga!!!
Jeans från Kappahl 229 kr.

Jag köpte även ett par jeans till mig själv som jag är sååå nöjd med!!! Var så nöjd hela dagen med detta inköp(bild kommer senare) att jag måste tjatat örona av Linda för vi gick tillbaka på Esprit och hon köpte ett par likadana! =)

Nu ska jag åka och hämta mina små älsklingar som varit med mormor hela dagen igår och natten. Sen önskar jag även att den stora älsklingen kommer hem snart...han som varit på fiske sedan i torsdags...
Kan säga att det var lite små läskigt att sova ensam inatt, innan jag somnade alltså för efter att jag somnade, typ halv elva har jag sovit som en stock till 8.45!!! Skit alltså, vet inte när det hände sist....? Så nu har jag tankat sömn, -Tack för det mamsen!

2 kommentarer:

  1. Jättefina jeans! Blir grymt avis på shoppingen =) Nu saknar vi en dagens outfit bild på dig!

    SvaraRadera
  2. Superfina jeans, behöver oxå shoppa lite nytt till barnen då framförallt till Douglas!
    Nu vill vi se en bild på dina nya brallor;-)!
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥