tisdag 8 mars 2011

Inte min tv-kväll...

Nä, det är det inte, för det är hockey... Och lika gla e jag för det, för det är meningen att jag ska scrappa nu(inte sitta här) jippi! -Mer scrapp-tid åt folket!!
Hur som helst så brukar jag få se något program om det är något jag verkligen vill se, för han kan ju spela in och se senare på kvällen istället... Ett stort plus är dock att när han ser på tv, så brukar jag säga att han kan stryka samtidigt och det gör han. (Alltså jag gör ju så mycket annat här hemma...så det är väl det minsta han kan göra...) Eller han stryker i pauser och när det inte är så spännande. Men han hinner alltid ta, nästan allt, förutom klänningar och vridna t-shirtar för det vägrar han...;-)
Så nu skryt, skryt, skryt...för stryker era män?? ;-)




Eller stryker ni överhuvudtaget i er familj? Många gör ju inte det. Har många gånger önskat att jag inte skulle behöva stryka men jag kan inte låta bli...

3 kommentarer:

  1. Jo då min karl han strycker mer än vad jag gör;-9 De är liksom hans enda "syssla" han gör här hemma...
    Jag får inte heller kolla på tv, här sitter det ett helt gäng med gubbar och tittar på fotboll på tv o dricker öl o äter ostbågar;-)
    Ha en fin kväll!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Jag är då en av dem som ALDRIG stryker. Ja okej, nån enstaka gång en skjorta eller så , eller gardiner som ska upp, men ALDRIG annars... ;-)Gångerna jag stryker på ett år kan jag räkna på en hand :-)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥